שלום אבי,
אמרת שמשהו בשיווק שלך גרוע, אמנם אין לי מושג באיזה ערוצי שיווק שיווקת ומה עשית בנידון,
אך רואים בבירור שאין לך "אסטרטגיה שיווקית שעובדת" אם בכלל.
ואתה בכלל לא ממוקד.
כדי לבנות אסטרטגיה שיווקית טובה, הייתי ממליץ לך לבצע מחקר שוק ומחקר לקוח בסיסי כדי להבין בדיוק מי קהל היעד המשתלם ביותר, איפה הוא נמצא(כדי לדעת איך לשווק לו) ומהם כאבי הלקוחות או פער שקיים בשוק מסויים,
איך לעשות מחקר?
פשוט לדבר עם 20-30 לקוחות של המתחרים בתור התחלה,
ותשאל אותם 5 שאלות פשוטות:
1. מה גרם להם להזמין שירותי צילום?
2. איך הם חיפשו או הגיעו למתחרה?
3. למה בחרו דווקא במתחרה?
4. האם הם מרוצים מהשרות שקיבלו ממנו?
5. מה היה ניתן לשפר בשרות שהם קיבלו?
לאחר שהבנת בדיוק את קהל היעד והכאבים והפער שקיים באותו שוק, תבנה תכנית אסטרטגית שעונה ונותנת מענה ברור ומוחץ באופן ישיר לפער שזיהית בשוק, בערוצי שיווק שמתאימים לו.
אם תרצה ליווי אישי שלי ביישום ובניית אסטרטגיה עסקית ושיווקית שתגרום למתחרים שלך להזיע,
או שיש לך שאלות נוספות, אתה מוזמן להשאיר פרטים באתר הזה של תכנית הליווי האישי:
www.arend.co.il
מאחל המון הצלחות:)
אליהו ארנד - היועץ האישי שלך להצלחה!
אליהו ארנד - בעלים ומנהל
הוםביז
הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!