צור קשר

>>ליווי צמוד להכפלת רווחים תוך 3 חודשים>>

 

 
הכפלת רווחים לעסק
תוך 3 חודשים
לייווי צמוד על התוצאה בהתחייבות! *תחילת עבודה מותנת רק במידה ונראה שנצליח לעזור לך, אחרת לא נוכל לעבוד
סטטיסטיקת המודעה: 74 לחיצות
 

 

אליהו ארנד. ׁׁׂ(http://e.arend.co.il/) בעלים ומנהל האתר.

אני עוזר לבעלי עסקים שכבר מכניסים 20,000₪-50,000₪ בחודש, ותקועים על ההכנסה הזאת לפחות חצי שנה, להכפיל את ההכנסות שלהם ל-40,000₪-100,000₪ בחודש, על ידי ליווי אישי צמוד שלי, בהתחייבות מלאה עד לתוצאה, תוך 3 חודשים!! 

על מנת להבין האם אני מסוגל לעזור לכם, תירשמו בבקשה לשיחת אבחון בחינם של 45 דקות.

כל הפרטים כאן>>

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

וזה פוסט בפייסבוק הפרטי שלי שמסביר על הדרך, מוזמנים לעקוב להגיב, לשתף ולפנות אם רלוונטי>>

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » יעוץ עסקי


    חנה
    2016-01-28 08:27:16
    שלום אני מתעסקת בתחום האירועים עוגות מעוצבות קינוחים שוקולדים בלונים מצגות לבר מצווה ודרשות כמו כן מפעילה ימי הולדת ערבי גיבוש וסדנאות בכל מה שכתוב למעלה עושה איפור תסרוקות גהות שעווה שפם ועוד כל זה בתחום האירועים איך אני מגיעה ליותר לקוחות טובים?
    תשובה אישית ממנהל האתר

    שלום חנה, כדי שמומחים יוכלו לענות לך תשובה "טובה",
    הייתי ממליץ לך לענות מה זה מבחינתך "לקוחות טובים"? מה מאפיין אותם ככאלה?

    בהצלחה:)

    אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    תשובות המומחים של הוםביז:
    כהן רונן-מרטין 08.02.2016 07:14
    ניהול כלכלת המשפחה
    ענה על 268 שאלות
    שלום חנה, את מתארת גיוון רב של עיסוקים, אך מומלץ להתמקד בתחום מסוים, בו את מרגישה, שאת איכותית, ייחודית, מרויחה טוב. בודאי כשאת מפרסמת את העסק. פרסום זול: רשתות חברתיות, אתר אינטרנט פשוט וממוקד. שיטה נוספת עם הצלחה גדולה יותר: חבר מביא חבר: התחילי עם משפחה וחברים, אם הם מרוצים, גם המעגל הנוסף יבוא. כל האורחים בכל אירוע הם לקוחות פוטנציאלים, התיחסי אליהם בהתאם, חלקי להם חומר-שיווקי + מתנה סמלית. אך לפני הכל: יש להגדיר את קהל היעד: הפרסום להורים של ילדי-גן שונה מפרסום למסיבות-רווקים/רווקות. ייעוץ פרטני : צרי קשר:rmc55@walla.com

    כנרת אייזנברג 07.02.2016 13:03
    פיתוח עסקי שיווקי
    ענה על 13 שאלות
    היי חנה,
    צריך קודם להגדיר את קהל היעד שלך, להבין מי באמת הלקוחות הטובים שלך.
    צריך לבחון את כל הפעולות השיווקיות שלך - אונליין ואופליין, האם יש אתר / פייסבוק / כמה כסף את משקיעה ועוד.
    ההמלצה שלי היא לא להתמקד בפלטפורמה אחת אלא בשלוש ארבע, כאשר חלק באינטרנט וברשתות החברתיות וחלק בבניית הרשת העסקית להפניות איכותיות.
    מקווה שעזרתי, בהצלחה!