צור קשר

מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20
מאת: אליהו ארנד

 
מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20.
מאת: אליהו ארנד.
לאחר ההרשמה תקבל את הדו"ח ישירות לתיבת המייל שלך
סטטיסטיקת המודעה: 144 לחיצות
 

אליהו ארנד - מומחה לאסטרטגיית צמיחה עסקית 

ובעלים של אתר הוםביז

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » פרסום ויחסי ציבור


    אורנה
    2010-12-25 22:47:30
    שלום.
    אני עומדת לפתוח עסק ויש לי הרבה התלבטויות לגבי פרסום.
    הייתי שמחה גם אם הייתם ממליצים על חברה או מישהו שמתמחה עם תוצאות בדפי נחיתה.
    כמובן שתקציבי לא בשמים ,אבל הייתי רוצה שזה ייעשה נכון.
    והשאלה היא-אתר או דפי נחיתה?
    תשובות המומחים של הוםביז:
    יניב לב ארי 01.01.2011 23:59
    מומחה לפרסום באינטרנט
    ענה על 19 שאלות
    שאלה מצויינת. התשובה היא - גם וגם.
    רוצה לדעת עוד? הכנסי לאתר שלי בנושא פרסום בגוגל,
    בכתובת:
    http://www.yanivlevari.com/googleadwords
    וקבלי מידע.
    דרך אגב, אם עדיין לא התחלת לפרסם בגוגל, תוכלי לקבל ממני גם קופון מתנה על סך 200 שקל, להתנסות בפרסום בגוגל בחינם.
    בהצלחה

    אלי כהן 29.12.2010 10:29
    סרטוני פרסום באינטרנט
    ענה על 24 שאלות
    שלום אורנה.
    בגדול, התשובה היא גם וגם.
    אתר הוא יותר "תדמית" יותר מידע, עמוד נחיתה הוא ממוקד למוצר יחיד (או שירות) שמטרתו היא אחת: לאסוף פרטים של מתענינים ולבצע מכירה או לרשום אותם לרשימת התפוצה שלך.
    אתר מומלץ להקים במערכת וורד פרס, כי את יכולה לשנות תוכן בקלות בעצמך, להוסיף יישומים וכו'..
    עמוד נחיתה רצוי לא פלאש, אם כי פלאש עשוי להיות יעיל בגלל האנימציה, אבל עדכונים ושינויים כשצריך הם יקרים יותר.
    ישנן עוד אפשרויות פרסום באינטרנט כמו וידאו, וידאו טיפים, הקלטות (פודקאסט), פרסום גוגל, באנרים (לא ממש יעיל), וובינרים (סמינרים אינטרנטיים) ועוד..

    אלי כהן
    פאי מולטימדיה - להעביר מסר שיווקי משכנע
    http://video-promo.com
    http://video-tips.TV