צור קשר

מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20
מאת: אליהו ארנד

 
 

אליהו ארנד - מומחה לאסטרטגיית צמיחה עסקית 

ובעלים של אתר הוםביז

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » פרסום ויחסי ציבור


    אסנת
    2007-03-17 09:33:08
    החנות חיות מחמד ומספרת כלבים שלי פועלת מזה 3 שנים.נראה שניסינו הכל מבחינת פרסום:שלטי חוצות,פליירים,מגנטים,שיתופי פעולה,דיוור ישיר ללקוח,מועדון לקוחות,פרסום בעיתון,פרסום במקומונים..בקיצור זה לא נראה מחזיר את עצמו.אולי זה מחזק את המודעות של הלקוחות לגבי היותך קיים אבל הסכומים שהמפרסמים גובים לא בהכרח מחזירים את עצמם (באיזור שלי).כמובן שחבר מביא חבר זה יעיל ביותר אבל למרות הצעות ללקוחות כמו שילוב של שוברים שהם ייתנו ללקוח אחר/חבר/שכן ויהיה כתוב שהם המליצו והם יקבלו ממני זיכוי מסויים בחנות,וככל שייתנו יותר כך הזיכוי יגדל(עד גבול מסויים)שיווק רשתי במובן מסויים,זה גם לא זכה להצלחה משמעותית ואני מגלה שקשה לי להביא לקוחות חדשים.הלקוחות הקיימים מרוצים משירות,מקצועיות ואדיבות..שאלתי אותם.והם אפילו אומרים שימליצו ואין צורך בשוברים ..אבל בתכלס זה קורה לאט מידי.
    האם ממרום ניסיונך יש טיפים להזיז את הגלגל מהר יותר...תודה מראש על שיתוף הניסיון.
    תשובות המומחים של הוםביז:
    אלי כהן 18.03.2007 18:05
    לימוד, ליווי והפקת וידאו
    ענה על 120 שאלות
    אסנת שלום,
    אני זוכר כשפרסמתי את יוקנובה והילס סיאנס דיאט היו לי המון שיחות עם בעלי חנויות. חלקם היו מאוד מרוצים וחלקם התלוננו. החנויות היותר מרוצות היו מאוד ממותגות באזור שלהם ועשו פעילויות שיווק רבות ומגוונות. בעל החנות היה ממש חבר טוב של הקונים ושל הווטרינר באזור והוא הגיע לתערוכות, תחרויות וכנסים. בקיצור הוא "התערבב" ועשה לעצמו יחסי ציבור. זו דרך טובה, אבל לא הייתי פוסל גם שימוש באינטרנט, גם במנועי חיפוש, גם בהפצת ניוזלטר ובפרסום בבאנרים בפורומים של חיות מחמד.
    את צריכה מסר טוב, לוגו וסיסמא טובים והמון יצירתיות בכל הפעולות השיווקיות.

    בהצלחה.