צור קשר

מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20
מאת: אליהו ארנד

 
מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20.
מאת: אליהו ארנד.
לאחר ההרשמה תקבל את הדו"ח ישירות לתיבת המייל שלך
סטטיסטיקת המודעה: 809 לחיצות
 

אליהו ארנד - מומחה לאסטרטגיית צמיחה עסקית 

ובעלים של אתר הוםביז

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » עסקים באינטרנט


    גיל
    2013-12-22 21:08:34

    הבעיה שיש לי רשימה קטנה של כ200 נמענים ברשימת התפוצה שלי

    הנמענים ברשימה הגיעו לא מפרסום ממומן, אלא רק משיטות חינמיות.

    אני צריך להגדיל את הרשימה כדי להתקדם,

    אבל השיטות הממומנות לדרך שחקרתי עד עכשיו עולות יותר ממה ששווה לי לקוח.

    הדרך הכי זולה שמצאתי (יותר מפייסבוק וגוגל) היא יוטיוב

    תקציב של 1000ש"ח עשוי להניב 5500 צפיות בסרטון ומעלה.
    (מחיר לצפיה ביוטיוב : כ-16א"ג , לקחתי מרווח של 10% יותר)

    בהנחה שהסרטון מספיק טוב ויש בו הנעה חזקה לפעולה , כ-10% יקליקו על קישור , כלומר :

    כ-500 גולשים.

    500 קליקים לדף הנחיתה , בהנחה שהדף מספיק חזק (בנוי טוב ויש בו הנעה לפעולה) כ-10% ישאירו פרטים

    כלומר : 50 נרשמים.


    ב1000 ₪ אם אני משלם למישהו שיעשה לי את זה עולה עוד 500 ש"ח

    כלומר 1500 ₪ ל50 נרשמים....3000 ₪ ל100 נרשמים


    ואחוז 1 בלבד קונה באינטרנט כמו שיצא לי בסטיטיסטיקה או שראיתי שמומחים בתחום רשמו אז יוצא שעולה לי לקוח 3000 ₪ יקר מאוד..

    המוצר שלי זה יעוץ זוגי לדתיים, יש לי ספר ויש לי קורס באינטרנט לזוגות

    שום דבר מהמוצרים האלה אפילו לא מתקרב לסכום הזה

    לכן אין לי שיטה פרסומית או כל שיטה (לא חינמית שהיא לא שיטתית ובדוקה לפי קליקים)

    אם יש לך הצעה בשבילי שתגלה לי את הסוד???

    נ.ב. לבדיקתי פייסבוק לפי מה שאדם אמר לא מתאים למקצוע שלי, וגוגל עולה 11 ₪ לקליק ביעוץ זוגי ...
    תשובות המומחים של הוםביז:
    אסף אפשטין 08.01.2014 16:06
    ליווי טכני באינטרנט לעסקי
    ענה על 5 שאלות
    שלום לך,

    קודם כל, כל הכבוד על ההתמדה והעקשנות בתהליך הגדלת רשימת התפוצה שלך.

    שנית, אין כאן סודות, אלא עבודה נכונה.

    לפני קפיצה לפרסום ממומן, אני הייתי מנסה דברים אחרים, כמו למשל שיתוף פעולה עם קולגה מהתחום שגם לו יש רשימה.
    שיתוף הפעולה יכול להיות החלפת מתנות, פעילות משותפת ועוד.

    לגבי פייסבוק, גוגל, או כל מקור תנועה אחר, עליך לדעת אם קהל היעד שלך בכלל נמצא שם (מחקר לקוח+מחקר שוק).

    בלי קשר לתהליך הגדלת רשימת התפוצה, אתה צריך לוודא שמשפך השיווק שלך עונה לצרכי קהל היעד (שוב - מחקר לקוח+מחקר שוק).

    בהצלחה