צור קשר

 

 
מערכת הדיוור המובילה בישראל!
קבל במתנה אפשרות לדוור ל-500 נמענים לתקופת נסיון. לחץ על הקישור למעלה והרשם עכשיו. חינם!
סטטיסטיקת המודעה: 806 לחיצות
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » עסקים באינטרנט


    אורי
    2008-04-21 14:39:31
    הי ,
    אני במהלך של הקמת מיזם אינטרנטי WEB 2.0 שפונה לקהל מטרה גדול מאד (שכירים בתחום ההיי טק). שאלתי היא בנושא פרסום באתר.

    1. האם ישנן אפליקציות מעניניות אותן אוכל למקם בדפי האתר שיפנו לקהל מטרה זה. אם כן מה העלויות אותן ניתן לגבות (הערכה בלבד) על אותן אפליקציות ?
    2. האם הערכה של 1000$ לחודש לבאנר קפירסומי לקהל יעד גדול הערכה נכונה ברמת התוכנית העסקית להערכתך ?
    3. במידה ואחליט לפנות באופן יזום לחברות שקהל יעד זה רלוונטי עבורם, באיזה שלב עלי לעשות זאת ? כיצד החברות אליהן אפנה לפרסום יבחנו את התנועה באתר בשלביו הראשונים ? האם תנועה יפה של שבועיים מספקת כדי לפנות למפרסמים ? מה טווח הזמן הנהוג ?

    תודה רבה וחג שמח !
    אורי
    תשובות המומחים של הוםביז:
    זהר עמיהוד 21.04.2008 16:23
    שיווק באינטרנט
    ענה על 59 שאלות
    שלום אורי ותודה על פנייתך,
    נתחיל מהסוף. את אף אחד לא מעניין תנועה של שבועיים. להערכתי, הותק של האתר צריך להיות חצי שנה לפחות כדי שניתן יהיה לקבוע מגמה, אחוז לקוחות חוזרים ופרטים נוספים. פרט לזה, לאתר זה כמו לאתרים חדשים אחרים, יהיו באגים אותם צריך יהיה לתקן, כך שלוקח זמן עד שהמערכת מתייצבת.
    לא רק התנועה חשובה, אלא גם כמה זמן שוהה הגולש באתר, כל כמה זמן הוא חוזר ועוד.
    החברות המפרסמות מחפשות התאמה בין הפרופיל שלהם לפרופיל האתר שלך.
    ענין הפרסום הוא קצת טריקי. למה טריקי כי מצד אחד תקציב חודשי של 1000 דולר לחודש לבאנר אינו ריאלי וכבר עכשיו אתה צריך לבדוק מהם התעריפים באתרים הממוקדים לקהל המטרה שלך ומצד שני מספיק שיאיר לפיד ו/או ליהי לפיד (כדוגמה) יכתבו עליך פיסקה או שתיים בעיתון ואתה וגם האתר של מסודרים (בהנחה שקיבלת המלצה).
    לאתרי קהילה מגיעים באמצעות שיווק ויראלי ועל ידי חבר מביא חבר. רוב רובם של אלו שהגיעו ליוטיוב, עשו זאת בעקבות מייל מחבר, כך שצריכה להיות סיבה מספיק טובה להגיע אליך. איך אתה הגעת ל- homebiz? מעניין לשמוע.
    מכיון שהקהל המטרה שלך גדול כהגדרתך, המשמעות היא תקציב פרסום גדול, גדול מאוד. גדול בהשוואה לפרסום לקהל יותר מפולח ולכן בסיכומו של דבר, יותר זול ובמרבית המקרים עם ROI יותר גדול. לאחרונה מתנגן תשדיר ברדיו לחנות לצרכי משרד. זה פרסום יקר. אמנם יותר זול מטלויזיה, אבל עדיין יקר. ולמה פנו לרדיו? כי קהל המטרה הוא גדול. אם למשל, היתה זאת חנות לצרכי משרד לאלפיון העליון, אני מניח שהם לא היו מפרסמים בערוץ שפונה לכווולם.
    לגבי האפליקציות, לא ברורה לי שאלתך. האם אתה מתכוון שתיקח תשלום מהגולשים עבור שימוש באפליקציה? למשל, אם נושא האתר הוא נדלן, תוכל לכתוב אפליקציה שמציעה התאמה של שכונת מגורים לפי גובה הדשא (זאת רק דוגמה). האם לחייב את הלקוחות עבור שימוש באפליקציה? לא הייתי ממליץ לגבות כסף, אבל לגבות את המייל שלהם - כן.

    אשמח לענות על כל שאלה,

    זהר עמיהוד
    ייעוץ עסקי בנושא שיווק באינטרנט
    לממש את הפוטנציאל של אתר האינטרנט שלך
    להביא יותר לקוחות וליצור יותר הפניות/מכירות
    ת.ד. 775 אבן יהודה
    טל: 09-8910462
    נייד: 052-8200895
    פקס: 03-7255945
    www.read4free.co.il/im.htm