צור קשר

מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20
מאת: אליהו ארנד

 
מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20.
מאת: אליהו ארנד.
לאחר ההרשמה תקבל את הדו"ח ישירות לתיבת המייל שלך
סטטיסטיקת המודעה: 144 לחיצות
 

אליהו ארנד - מומחה לאסטרטגיית צמיחה עסקית 

ובעלים של אתר הוםביז

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » עסקים באינטרנט


    מאור
    2008-03-18 11:44:24
    היי,
    אני בתהליך כתיבת תוכנית עיסקית באופן פרטי על מיזם אינטרנט שלא היה עד כה בתחום web 2.
    כיצד אוכל להעריך את כמות ההכנסות מהמיזם (פרסומות) אם אין לי יכולת פרקטית לחזות את כמות הכניסות לאתר ?
    האם ישנה חברה שיודעת להעריך מידע מסוג זה גם באתרים שלא קיימים עדיין ברשת?
    תשובות המומחים של הוםביז:
    זהר עמיהוד 22.03.2008 00:25
    שיווק באינטרנט
    ענה על 59 שאלות
    שלום מאור,
    אכן, יש בעיה בהערכת כמות גלישות לאתר ובמיוחד שהוא בתחום רשתות חברתיות ולאור הייחודיות שלו. אין לדעת כיצד הדברים יתפתחו. למייסדי facebook לא היה מושג, לחברה של youTube לא היה שמץ של מושג על תנועה/פרסומות או בכלל הכנסה מהאתר - הם פתרו בעיה. אולי הם חשבו על כסף, אבל במקום הראשון היה למלא צורך, לפתור בעיה בדרך קלה ונוחה וזה מה שהם עשו.
    בכל מקרה, יש לעשות ניתוח על המיזם שלך גם אם אתה מסווג אותו כרשת חברתית. ישנן מספר סוגי רשתות: רשת תוכן כדוגמת youTube, רשת אישית כדוגמת facebook, רשת בעלת ענין כדוגמת Yahoo groups ורשת כמו second life.
    אז איזה מספרים יש? אם המיזם שלך פונה לגברים אקדמאיים בגילאים 25-39 בישראל, אני מניח שאם תחפש, גם תמצא את הנתונים. מעת לעת מתפרסמים סקרים בחינם או בתשלום על הרגלי הגלישה באינטרנט, על האתרים המובילים ועוד נתונים סטטיסטיים שונים בהם ניתן להעזר.
    אם יש בידיך את האמצעים, תוכל לשכור חברה שתבצע עבורך סקר...
    ועוד מילה על פרסומות. בדרך כלל אתר אינטרנט חדש עולה לרשת ללא פרסומת. זה טוב לגולשים שמרגישים נוח עם זה שנותנים להם שירות חינם ולא "מלכלכים" את המסך עם פרסומות וקישורים ממומנים כמו גם שותפויות. וזה טוב גם לכל האינדקסים הידניים שבהם אתה רוצה להרשם ולכל העיתונאים שאתה רוצה שיכתבו עליך. הרבה יותר קל לרשום אתר או לדווח על אתר ללא פרסומות. לאחר שיש לאתר נוכחות באינטרנט הוא רשום באתרים שונים אפשר להעלות פרסומות. יש לאתר כבר את המוצג שלו והפרסומות לא ישנו לגולשים והיכן לא יעסיקו את אלה שרשמו אותך - אתה כבר רשום. במילים אחרות, האתר שלך צריך אורך נשימה ארוך, לחיות ללא פרסומות מספר חודשים עד שנה ורק אחר כך להעלות פרסומות. בהחלט יכול להיות שבניתוח הגולשים הקיימים באתר לכשיעלה, תגלה מקורות הכנסה יותר רווחיים מאשר פרסומת.
    ועוד לגבי פרסומות: כדי שתקבל משהו מהפרסומת אתה צריך הרבה תנועה רלוונטית, של כמה עשרות אלפים ביום! ואתה יודע שהתנועה הזאת לא תבנה ביום אחד!
    בהצלחה בבניית התוכנית העסקית.
    זהר עמיהוד, ייעוץ עסקי בנושאי אינטרנט
    www.read4free.co.il/im.htm

    עדי פלאוט 15.04.2008 22:45
    יועץ עסקי פרטי
    ענה על 449 שאלות
    מאור,
    שאלה קשה. בלית ברירה צריך לעשות הערכות אולם על מנת להיות יותר מחובר למציאות צריך פשוט לדבר עם מומחים בתחום ולהעריך מה יקרה בכל כמות של כניסות. בצורה כזאת לפחות תדע היכן הקו האדום שלך ועל פי חוות הדעת תוכל לקבל מושג אם אתה בכיוון ואם אתה בכלל רוצה לקחת את הסיכון.
    בהצלחה,
    עדי