צור קשר

 

 
מערכת הדיוור המובילה בישראל!
קבל במתנה אפשרות לדוור ל-500 נמענים לתקופת נסיון. לחץ על הקישור למעלה והרשם עכשיו. חינם!
סטטיסטיקת המודעה: 806 לחיצות
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » עסקים באינטרנט


    אסתי
    2008-03-08 21:47:47
    שלום,
    כמה מידע אמור להכיל דף הבית, האם הוא צריך להיות רק "טיזר" לשאר הדפים? או שעלי להניח שגולשים רבים יסתפקו רק בו ולכתוב בו מקס' מידע?
    בתודה,
    תשובות המומחים של הוםביז:
    זהר עמיהוד 11.03.2008 22:02
    שיווק באינטרנט
    ענה על 59 שאלות
    שלום אסתי ותודה על שאלתך,
    דף בית, הוא הדף הכי חזק באתר שלך, הן מבחינת הגולשים והן מבחינת מונעי החיפוש. בדף הבית צריך להיות המסר המרכזי של האתר וגם הפניות לחלקים עיקריים באתר. תוכנו של דף הבית צריך להיות תחילתו של הניווט באתר. כל גולש רלוונטי באתר שלך צריך למצוא, ללא קושי, את המקום בו יתחיל הניווט עבורו. מבחינת מנועי החיפוש, דף הבית צריך להכיל טקסט שאותו הם ינסו להבין ובהתאם לקטלג ולדרג את האתר. אני אישית לא מפחד מהרבה טקסט בדף הבית ולמעשה בכל דף, כל עוד הטקסט כתוב בצורה מעניינת.
    לסיכום, דף הבית הוא שער הכניסה לאתר שלך. כל גולש (רלוונטי) צריך למצוא בו במהירות את מה שהוא מחפש מצד אחד ומצד שני את צריכה להראות ולהבליט את המסר של המוצרים ו/או השירותים הניתנים בו. לא לדבר על המוצר או השירות אלא על התועלת שבשימוש בו לטובת הגולש. אם תוך 7 שניות הלקוח לא יבין שהפתרון למהוויו או לבעיותיו נמצא באתר הוא ילחץ Back ויעבור הלאה.