צור קשר

מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20
מאת: אליהו ארנד

 
מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20.
מאת: אליהו ארנד.
לאחר ההרשמה תקבל את הדו"ח ישירות לתיבת המייל שלך
סטטיסטיקת המודעה: 186 לחיצות
 

אליהו ארנד - מומחה לאסטרטגיית צמיחה עסקית 

ובעלים של אתר הוםביז

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » שיווק ומכירות


    איציק עזרא
    2007-07-31 16:34:24
    ליועצים שלום רב,
    שמי איציק, אני מעצב ויוצר תכשיטים שמשולבים באבני קריסטל של סוורובסקי,ובאבנים טיבעיות ובחרוזים מלוטשים, שאלתי היא איך אוכל למצוא משווקות, ואו לקוחות, אני מפרסם באתרי האינטרנט, ובלוחות המודעות

    לגב' יערה
    שאלתי היא לדעת איך
    לנסח מודעה למכירת התכשיטים. תודה
    תשובות המומחים של הוםביז:
    שפי ספרן כרמי 31.07.2007 17:04
    יועצת שיווק
    ענה על 174 שאלות
    איציק שלום רב,
    כדי שאוכל לענות לך, אנא הבהר את עצמך- יש הבדל בין חיפוש לקוחות לבין חיפוש משווקות (שאני מניחה משהתכוונת לנשות מכירה). מה אתה מחפש בדיוק???

    אילן שריקי 01.08.2007 22:25
    יועץ במכירות
    ענה על 81 שאלות
    היי איציק,
    ראשית, אני מאחל לך בהצלחה בעסקיך.
    אני מבין שאתה מפרסם באינטרנט , האם עד כה אתה מצליח למכור דרך האינטרנט? האם יש לך אתר ?
    לא ציינת מי קהל היעד שלך, אבל אם עסקינן בישראל,אזי הדרך המהירה ביותר היא להכין רשימת חנויות פוטנצאיליות, לתאם פגישות ולמכור את מוצריך לחנויות (או בקונסיגנציה). אני מציע להחיל מאזורך מגוריך ולהתפשט אט אט .
    במידה והשוק הבינלאומי מעניין אותך, אזי EBAY www.alibaba.com יכולים להיות פלטפרומה מצויינת לקידום העסק, אך כאן יש ללמוד היטב את הפעילות.
    אני מקווה ששאלתך נענתה, ואתה מוזמן להמשיך לשאול
    בהצלחה
    אילן שריקי
    www.art-sell.co.il


    רונית בן שושן 31.07.2007 21:28
    ניהול קשרי לקוחות
    ענה על 46 שאלות
    איציק שלום רב,
    בתהליך של גיוס לקוחות צריך לזהות במדוייק מי הלקוח? מה מאפייניו ובעיקר, מה צרכיו?
    מה תהיה הכדאיות של הלקוחות?
    הפרסום הוא לא העיקר, החשוב הוא מה יהיו המסרים בפרסום? האם הם עונים על הצרכים של הלקוחות הפוטנציאליים שלך? האם הם מעצימים את הכדאיות ללקוחות?
    ערוצי הקשר (הפרסום) צריכים להגיע במדוייק לקהל המטרה שלך. לאחר שתאפיין את סוג ומאפייני הלקוחות שלך תוכל לתכנן את דרכי הקשר אליהם. אפשר לבדוק גם אפשרויות של חוגי בית, או במסגרת ערבי קהילה, השתתפות בתערוכות, ירידים,שיווק מפה-לאוזן באמצעות קבוצות עסקיות, שיווק באינטרנט ועוד.. הכל תלוי בפילוח האוכולוסיה שאליה אתה מעונין להגיע.
    למידע נוסף אודות איפיון ופילוח קהל המטרה שלך אשמח לעמוד לרשותך .(טל: 054-4658070).
    בהצלחה, רונית

    יערה ביסמוט 31.07.2007 16:36
    כתיבה שיווקית, מיתוגית
    ענה על 62 שאלות
    בס"ד
    הדרך לנסח מודעה למכירת תכשיטים, היא לשכור את שירותיו של קופירייטר שיעשה זאת...

    בהצלחה!