צור קשר

מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20
מאת: אליהו ארנד

 
מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20.
מאת: אליהו ארנד.
לאחר ההרשמה תקבל את הדו"ח ישירות לתיבת המייל שלך
סטטיסטיקת המודעה: 177 לחיצות
 

אליהו ארנד - מומחה לאסטרטגיית צמיחה עסקית 

ובעלים של אתר הוםביז

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » פרסום ויחסי ציבור


    משה
    2012-03-02 01:55:06
    שלום לכולם!
    לפני שאגיע לשאלתי חשוב לי להדגיש, מי שימצא לי פיתרון מקורי ושיצליח ב 100% אשתמש בשירותיו.
    ועכשיו לשאלתי:
    פתחתי עסק 'עוסק פטור' בתחום שירותיים משפטיים המתמקד בעיקר בתפיסות רכב ע"פ צווי בית משפט. את הצווים לאיתור ותפיסות הרכבים אני צריך לקבל מעורכי דין, מה שאומר שרוב לקוחתיי הם עורכי דין. בתחום הזה יש מאות. ורבים בתחום אף טובים ומצויינים מאוד מניסיוני האישי ... איך אפשר 'למקסם' ולמשוך דווקא אליי לקוחות (עורכי דין) אין שוני שעליו אפשר להצביע או להציע שיקחו דווקא אותי (משרד מתחיל). אז איך עושים את זה בכל זאת ??
    עוד דבר זה חקירות פרטיות שמשולב בעסק שפתחתי, גם בנושא הזה איך אפשר למשוך לקוחות דווקא אליי? שאין באמת שוני מכל משרד חקירות אחר.
    חשו לי רק לציין שיש לי גם תעודת מעקל וגם תעודת חוקר פרטי רשוי.
    אשמח לקבל תשובה מועילה ומקורית ...
    תודה מראש! ...
    תשובות המומחים של הוםביז:
    אלי כהן 02.03.2012 18:38
    סרטוני פרסום באינטרנט
    ענה על 24 שאלות
    היי, משה, אם אתה מחפש תשובה "מקורית" כאן זה לא המקום.
    ואם אתה מצהיר על עצמך "אני לא שונה, אני כמו כולם" אז יש לך בעיה רצינית!

    אתה חייב למצוא נקודת ייחודיות כדי למשוך אלייך את הלקוחות שאתה רוצה!
    ואתה גם כן חייב למצוא שוני בינך לבין משרדי חקירות אחרים
    כדי שיהיה לך מה לענות בפגישות או נטוורקינג לשאלה הכי נפוצה משה: "תגיד לי, למה לי לעבוד איתך?"
    אם תכין תשובה, יהיה לך קל,
    אם תתעקש שאתה "בדיוק כמו כולם" יהיה לך קשה בדיוק כמו לכולם...

    ולסיכום משה: הפיתרון נמצא אצלך ולא אצלינו!