|
מתנה לבעלי עסקים!
|
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20. מאת: אליהו ארנד.
|
לאחר ההרשמה תקבל את הדו"ח ישירות לתיבת המייל שלך
|
סטטיסטיקת המודעה: 813 לחיצות
|
| | |
|
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול... בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »
 |
ניסים גרוסמן
2018-06-26 09:30:15
|
אני מנסה לשווק קורסים דיגיטליים בפייסבוק ואני לא מצליח למכור הרבה.
איך אני מצליח להשיג יותר מכירות?...
תשובה אישית ממנהל האתר
בוקר טוב ניסים,
מה המצב?
תראה, נקודה חשובה שלדעתי חסרה לך בפאזל של השיווק והמכירות, זה ההבדל המהותי בין שיווק למכירות:
מה ההבדל?
שיווק = מכלול הפעולות שמובילות את הלקוח למעמד המכירה. (אבל זה לא המכירה עצמה)
מכירה = זה יעוץ והכוונה של לקוח שכבר הביע עניין במוצר או השרות שלך.
שזה כולל: עזרה יעוץ מקצועי בבחירה נכונה של המוצר שמתאים לו, וסגירת העסקה!
ברגע שאסטרטגיית השיווק עובדת בצורה יעילה ומקצועית, פעולת המכירה הופכת קלה מאוד יחסית.
לפעמים אפילו לקוחות ישכנעו אותך לצרף אותם, ואף ייכעסו עליך במידה ותיגמר לך המיכסה עבורם:)
לכן במקרה שלך, השאלה איפה זה נופל? האם בשיווק או האם במכירה? ולפי זה נתקן.
אתה מוזמן לענות כאן כתגובה לתשובה שלי.
כמו כן תציין:
1. מי קהל היעד שלך?
2. כמה חשיפות ההצעה שלך קיבלה?
3. תשתף כאן קישור להצעה שלך.
4. כמה מכירות בוצעו?
5. תשתף את שאר המשפך השיווקי שלך.
כך אוכל לגעת בדיוק בנקודות הבעייתיות.
כמובן, אם תרצה בתור התחלה, תוכל להזמין ייעוץ אישי קצר לפיתרון בעיה נקודתית בקישור הבא:
https://www.arend.co.il/blank-8
מאחל לך המון הצלחה ושפע מכירות:)
אליהו ארנד - בעלים ומנהל
הוםביז
הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!
|
|
|
אורנה לוטן אשכנזי
2018-06-26 07:40:48
|
אני עוסקת בלווי טיפול והרצאות לגיל השלישי.
אני מתקשה לשווק הרצאות, סדנאות והנחיית קבוצות(ואני טובה בזה)לארגונים
,דיור מוגן, בתי אבות, חברות גדולות, קיבוצים.
איך משווקים לארגונים?...
תשובה אישית ממנהל האתר
בוקר טוב אורנה,
המצב שלך טוב יותר מ-95% מבעלי העסקים הקטנים. ולמה זה?
מ-2 סיבות:
1. בניגוד לרוב בעלי העסקים שלא יודעים להגדיר מי הלקוח הפוטנציאלי שלהם, את יודעת להגדיר יחסית במדוייק מי קהל היעד שלך (למרות עדיין יש קצת מה ללטש, למשל: איזור מועדף עלייך, וכו..)
2. יש לך שרות טוב. (לפחות לטעניך ש"את טובה בזה")
ובגלל זה השיווק במקרה שלך הוא אחת הבעיות הפחות מסובכות שיש:)
הייתי יכול לתת לך כל מיני שיטות מתוחכמות ויצירתיות לשיווק, אבל במקרה שלך אין טעם!
למה? כי הקהל שלך מאוד מוגדר!
אז איך במקרה שלך לשווק לארגונים שציינת?
פשוט מאוד: תרימי טלפון למזכירות שלהם, ותציעי את מרכולתייך.
אגב, אם את דחיינית כרונית בעניין של להציע את עצמך,
את יכולה לתת לכל אחד כמעט לטלפן במקומך.
תוכלי למצוא לא מעט אנשים שיישמחו לעזור לך עם זה תמורת כמה גרושים:)
רק חשוב להסביר למזכירות את ה"תועלת" שלך לאותו ארגון.
אם אומרים שזה לא מעניין אותם, תשאלי למה לא?
אם שואלים שאלות, זה מראה על עניין, והם כבר יכווינו אותם איך להתקדם ומה לשלוח להם וכו..
כמובן, שהתפקיד שלך זה לקחת אחריות על המעקב והמשך תהליך המכירה עד לסגירה:)
לאחר שתציעי לפחות ל-10 ארגונים כאלה, יהיו לך בטח הרבה שאלות מתקדמות ו"בעיות איכותיות", שתוכלו שוב לעלות כאן,
או לחילופין אם תעדיפי,
תוכלי לקחת ייעוץ אסטרטגי טלפוני קצר איתי לפיתרון "בעיות מתקדמות" שייווצרו תו"כ שיווק ועשייה:)
בקישור הזה:
https://www.arend.co.il/blank-8
אשמח לעדכונים:)
מאחל לך המון הצלחות והרצאות בשפע:)
אליהו ארנד - בעלים ומנהל
הוםביז
הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!
|
|
|
|
שלום
אני עובדת שכירה ובמקביל מנהלת עסק פטור...
שני העיסוקים באים מתחומים שונים זה מזה ושניהם נותנים לי סיפוק הן מבחינת העיסוק והן מבחינה כלכלית.
מזה זמן מה אני מרגישה שאני חייבת לבחור עם איזה תחום להישאר ...
תשובה אישית ממנהל האתר
בוקר טוב ויקי,
קשה לי מאוד לעזור לך באופן אישי,
כי חסרים לי את הפרמטרים והשיקולים האישיים שלך עבור 2 התחומים.
לכן, לפני שאני עונה כאן תשובה כללית לך ולכולם,
הייתי מציע לך באופן אישי ייעוץ טלפוני קצר איתי בעניין,
ואנחה אותך באופן אישי איך לבחון את השיקולים ולקבל החלטה בעצמך:)
בקישור הזה:
https://www.arend.co.il/blank-8
עכשיו לתשובה:
1. בעיקרון ברוב המקרים פחות חשוב במה להתמקד,
אלא עצם הבחירה ההתמקדות והוויתור, זה מספיק כדי להתקדם משמעותית.
עם זאת, ברור שלוותר זה לא פשוט בכלל, ולכן נעבור לסעיף 2:)
2. תעשי רשימה של יתרונות וחסרונות לכל תחום. אבל לשפוך על הנייר את כולם!!
הייתי מציע לך לנקד כל יתרון וכל חיסרון בניקוד + ו - כל יתרון וחיסרון לפי רמת החשיבות שלו,
ואז להתחיל להשוות. ולבחור במה שהציון + גבוה יותר.
לאיזה פרמטרים הייתי מתייחס הכי ברצינות?
א. תשוקה
ב. צורך הכרחי בשוק: למשל: פיתרון בריאותי למחלה, פיתרון להצלחה ביחסים עם בן/ת זוג, פיתרון להרוויח כסף, מוצר צריכה בסיסי שחייבים תמיד. וכו..
ג. אפשרות להרוויח טוב ולהתפתח בהמשך.
ד. משאבים נסיון והבנה ויכולות אישיים שלך בתחום.
3. לאחר שבחרת לפי הניקוד, (זה כבר ניואנס חשוב, שימי לב ויקי) חשוב להקשיב להרגשה פנימית שלך, מיד לאחר הבחירה.
אם את מרגישה התלהבות ושמחה, זה אומר שהבחירה נכונה.
אם עדיין יש לך עצב וחששות, תנסי רגע לדמיין בחירה הפוכה.
ותתבונני שוב בהרגשה שלך.
אם את מרגישה טוב יותר, אז תבחרי במה שעושה לך טוב:)
אבל אז חשוב להתמקד וללכת על זה בכל הכח, ולוותר על התחום השני!
מאחל פרנסה בשפע ובחירות מוצלחות!!
אליהו ארנד - בעלים ומנהל
הוםביז
הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!
|
|
|
|
היי
אשמח אם תוכל לעזור לי לייצר סדרת מיילים ואז למכור להם מוצר או שירות....
תשובה אישית ממנהל האתר
|
|
|
הי האם אני בתור חברה שעוסקת בתחום אחר יכול להיכנס כשותף או משקיע עם חברה שיש לה רשיון נש"מ לעסוק בזה?(מבחינת הרשויות)...
תשובה אישית ממנהל האתר
|
|
בדיקב גיל
2018-05-30 14:12:30
|
תשובה אישית ממנהל האתר
|
|
דניאל
2017-11-14 18:51:28
|
שלום רב!
אני מעצב גרפי ופתחתי לעצמי עסק בנושא, יש לי תיק עבודות מכובד אך הלקוחות פשוט לא מגיעים... איפה לא פרסמתי כבר, מה אפשר לעשות בנושא?...
תשובה אישית ממנהל האתר
שלום דניאל,
אתה חוזר על אותה טעות כמו 95% מבעלי העסקים הקטנים,
והטעות היא:
לבזבז כסף זמן ואנרגיה על שיווק ופרסום לפני שיש לך אסטרטגיה ברורה של:
1. מיהו בדיוק ה"לקוח האידאלי" שלך? (מה הכאבים שלו? איפה הוא נמצא? מה עוד הוא רוכש? מה תהליך קבלת ההחלטות שלו? וכו..)
2. מהו ה"בידול (הייחוד) העסקי" שלך? כלומר, מה שונה ממך מכל המתחרים ולמה שהלקוח יוותר על כל המתחרים בשבילך?
איך אני יודע שאין לך אסטרטגיה? לפי ניסוח השאלה שלך. אפילו לא ציינתי מי קהל היעד וכו..
ברגע שיש לך "אסטרטגיה שיווקית" ברורה, אתה מגלה המון ערוצי שיווק חינמיים לחלוטין ויעילים הרבה יותר לפני שתבזבז כסף לריק.
פרסום הוא רק אחד מתוך המון ערוצי שיווק!
בפעם הבאה לפני שתוציא אפילו שקל אחד על פרסום ושיווק,
תדע לענות בצורה מדוייקת על שאלות אלו.
כמובן שהדרך החסכונית והיעילה ביותר,
היא לבנות אסטרטגיה שיווקית עם אסטרטג מקצועי שיחסוך לך המון זמן וכסף על פרסום ותמחור לא נכון.
אם תרצה ליווי צמוד ליצור אסטרטגיה עסקית שתגרום לך להביא שפע של לקוחות כבר היום,
אתה מוזמן ליצור קשר כאן:
www.arend.co.il
מאחל המון הצלחה:)
אליהו ארנד - בעלים ומנהל
הוםביז
הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!
|
|
|
אירנה
2017-04-23 12:01:03
|
שלום, אני לפני פתיחת עסק מורשה בתחום המסגרות. אף פעם עוד לא עסקתי בנושא לכן הוא ממש חדש לי.
הבעיה היא שאיני יודעת כיצד והיכן למצוא לקוחות אשר בסופו של דבר יסגרו עסקאות איתי.
יצרתי אתר ופרסמתי בגוגל,עשיתי כרטיסי ביקור, נרשמתי לאתר יפעת פ...
תשובה אישית ממנהל האתר
שלום אירנה,
קודם כל המון הצלחה בעסק החדש:)
רגע לפני שאת ממשיכה לבזבז אפילו שקל אחד או שניה אחת מיותרת בעסק שלך,
הנה לך 6 שאלות אסטרטגיות שאם תעני עליהם בצורה מדוייקת,
תוכלי להביא כבר מהיום טונות של לקוחות ואפילו בחינם לחלוטין מבלי לבזבז זמן אנרגיה וכסף על כל מיני דברים שלא באמת מקדמים אותך.
הנה השאלות:
1. מי בדיוק קהל היעד האידיאלי שאליו את רוצה לפנות? (כמה שיותר מאפיינים יותר טוב)
2. מה ה"כאב" העיקרי של קהל היעד הזה? מה מפריע לו לישון בלילה? ( ככל שהכאב גדול יותר, כך סיכוי טוב יותר שהוא יגיע אלייך וישלם יותר)
3. איפה הוא נמצא? (מה הוא רוכש לפני שהוא צריך אותך ומי מוכר לו את זה?)
4. מי המתחרים המובילים בנישה שלך ומהם הערוצי שיווק המובילים שלהם?
5. מה ה"פער" שקיים למרות הפתרונות הקיימים של המתחרים? ממה עדיין סובלים הלקוחות שלך למרות שהם משתמשים בשרות/מוצר של המתחרים המובילים?
את התשובות את מוזמנת גם לשלוח לי חזרה במייל או בצור קשר של הוםביז.
כמו כן, כדי לעזור לך בשלבים הראשוניים של העסק, החלטתי להעניק לך ב"מתנה שיחת ייעוץ אסטרטגית" עם אחד היועצים שלי,
כדי לקבל את הייעוץ, תשאירי פרטים כאן באתר הזה שלי עם המשפט "תודה רבה. ייעוץ מתנה"
מאחל המון הצלחות:)
אליהו ארנד - בעלים ומנהל
הוםביז
הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!
|
|
|
תהילה
2017-03-24 13:46:54
|
שלום...פתחתי צהרון בדירה שלי .הדירה משמשת גם למגורים.אני צריכה אישור מהעירייה?...
תשובה אישית ממנהל האתר
שלום תהילה,
בהחלט את צריכה לפנות לרשות המקומית לקבלת "היתר לשימוש חורג",
אמנם אני לא עו"ד, אבל מהנסיון המקצועי שלי בליווי צהרונים ועסקים דומים, פעילות כזאת ללא היתרים מסכנת אותך מפני תביעות של שכנים או הרשות המקומית.
רוב העיריות והרשויות המקומיות לא מקשות במיוחד על מתן היתר כזה, אך כמובן שאת צריכה להיערך בהתאם להשגת ההיתרים.
מאחל המון הצלחה!
אליהו ארנד - בעלים ומנהל
הוםביז
הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!
|
|
|
|
שלום.
אני צלם ילדים משפחה ואופנה.
עכשיו אני יש לנו באזור שאני מתגורר כבר כמה צלמות ואחת מהם ממש ממותגת חזק כמקצוענית וגם לא ממש יקרה. ולעומת זה אני יחסית מתחיל ולוקח כמעט כמוה.
והיחוד ובידול שלי זה שאני מצלם בסגנון יוקרתי. ומאוד ...
תשובה אישית ממנהל האתר
שלום אבי,
אמרת שמשהו בשיווק שלך גרוע, אמנם אין לי מושג באיזה ערוצי שיווק שיווקת ומה עשית בנידון,
אך רואים בבירור שאין לך "אסטרטגיה שיווקית שעובדת" אם בכלל.
ואתה בכלל לא ממוקד.
כדי לבנות אסטרטגיה שיווקית טובה, הייתי ממליץ לך לבצע מחקר שוק ומחקר לקוח בסיסי כדי להבין בדיוק מי קהל היעד המשתלם ביותר, איפה הוא נמצא(כדי לדעת איך לשווק לו) ומהם כאבי הלקוחות או פער שקיים בשוק מסויים,
איך לעשות מחקר?
פשוט לדבר עם 20-30 לקוחות של המתחרים בתור התחלה,
ותשאל אותם 5 שאלות פשוטות:
1. מה גרם להם להזמין שירותי צילום?
2. איך הם חיפשו או הגיעו למתחרה?
3. למה בחרו דווקא במתחרה?
4. האם הם מרוצים מהשרות שקיבלו ממנו?
5. מה היה ניתן לשפר בשרות שהם קיבלו?
לאחר שהבנת בדיוק את קהל היעד והכאבים והפער שקיים באותו שוק, תבנה תכנית אסטרטגית שעונה ונותנת מענה ברור ומוחץ באופן ישיר לפער שזיהית בשוק, בערוצי שיווק שמתאימים לו.
אם תרצה ליווי אישי שלי ביישום ובניית אסטרטגיה עסקית ושיווקית שתגרום למתחרים שלך להזיע,
או שיש לך שאלות נוספות, אתה מוזמן להשאיר פרטים באתר הזה של תכנית הליווי האישי:
www.arend.co.il
מאחל המון הצלחות:)
אליהו ארנד - היועץ האישי שלך להצלחה!
אליהו ארנד - בעלים ומנהל
הוםביז
הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!
|
|
|  |
|
|