צור קשר

מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20
מאת: אליהו ארנד

 
מתנה לבעלי עסקים!
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20.
מאת: אליהו ארנד.
לאחר ההרשמה תקבל את הדו"ח ישירות לתיבת המייל שלך
סטטיסטיקת המודעה: 813 לחיצות
 

אליהו ארנד - מומחה לאסטרטגיית צמיחה עסקית 

ובעלים של אתר הוםביז

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » יעוץ עסקי


    עופר
    2018-07-01 10:15:53
    שלום, אני מוכר משקפיים. קונה מסגרת ב-100 שח. בכמה עליי לתמחר אותה? יש לזכור כי את המחיר עליי להציג באופן ברור ואינני יכול לקבוע אותו בהתאם לכאבי הלקוח....
    תשובה אישית ממנהל האתר

    שלום עופר יקר:)

    אין דבר כזה שאי אפשר לתמחר לפי כאב הלקוח.

    בשיעור על התמחור, לא התכוונתי שלכל לקוח תתמחר באופן אישי,

    אבל אתה יודע איזה סוג של משקפיים אתה מוכר בגדול, מי קהל היעד, ואיזה "כאב" אתה פותר להם.

    למשל:

    קהל יעד: משקפיים לנוער.

    כאב: נוער חסר ביטחון ולא מקובל בכיתה.

    פיתרון: משקפיים "מגניבות" שהופכות אותו בן רגע לילד הכי מגניב בכיתה:)

    בעצם הוא לא משלם על המסגרת, אלא על להיות מקובל בכיתה ולהפסיק להיות "ילד כאפות":)

    חשבת כמה זה שווה לו (או להורים שלו)??

     

    יש מבין?

     

    אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    רותי אביגדור
    2018-06-27 18:07:55
    איך להכפיל את הרוחים אני בעלת חנות בגדים בדים ותפירה ...
    תשובה אישית ממנהל האתר

    שלום רותי יקרה,

    תראי, יש כך כך המון אלמנטים להגדלת הרווחיות בכל עסק.

    פשוט אין לי מושג כמה את מוכרת כיום, למי, ואיך.

    אני יכול למנות בקלות רשימה של 100 רעיונות והגדלת והכפלת הרווחים,

    אבל לא בהכרח יתאימו עבורך.

    וגם אם כן, לא בהכרח תדעי מה לעשות איתם מבלי לשפר את היעילות בעסק.

     

    כדי להכפיל רווחים בעסק, צריך קודם לדעת מה הנתונים הקיימים,

    ואז לשפר כל הזמן את היעילות.

    למשל: אם בכל שבוע, תשפרי את היעילות רק בעוד 10%,

    תוך חודש, היעילות שלך תשפתר קרוב ל-50%,

    ותוך חודשיים, הכפלת את היעילות ואת הרווחים!

     

    איך בדיוק לשפר את היעילות והרווחים? 

    בדיוק בשביל זה יצרתי:

     "קורס + ליוווי אישי להכפלת רווחים תוך 4 חודשים ב-100% אחריות">>

     

    ביינתים:

    הנה הדוגמאות הבסיסיות והבנאליות ביותר אבל עובדות! להכפלת רווחים:

    1. להביא יותר לקוחות חדשים.

    2. למכור בתדירות גבוהה יותר ללקוחות קיימים.

    3. למכור יותר ללקוחות חדשים על ידי שדרוג מכירה מה שנקרא "upsale"

    4. לשדרג את ההצעות להצעות מתקדמות ויקרות יותר ללקוחות הקיימים והנאמנים שלכם.

     

    אז מה דעתך רותי? מה את לוקחת מהתשובה שלי?

     

    מאחל המון הצלחות ורווחים:)

    אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    Tova
    2018-06-27 13:14:56
    הי אלי
    אני צלמת
    האתגר שעומד בפני כרגע זה איך לשווק וגם קצת תימחור.
    אני גרה באנגליה...
    תשובה אישית ממנהל האתר

    בוקר טוב טובה יקרה,

    איך המזג אוויר באנגליה?

     

    לגבי השיווק, כנראה בדיוק בשבילך כתבתי את המאמר החשוב הזה:)

    והבוקר שלחתי אותו לעשרות אלפי מנויים:)

    איך לגלות את ערוץ השיווק היעיל ביותר לעסק שלך?>>


    תיישמי את הכתוב במאמר, ועם המסקנות, תוכלי לפנות אלי שוב,

    או להזמין שיחת ייעוץ בזק לפיתרון הבעייה שהכי תוקעת אותך בעסק:

    להזמנת ייעוץ בזק>>

     

    ולגבי התמחור? לא שכחתי:)

     

    כדי שתצליחי, כנראה בדיוק בשבילך כתבתי גם את המאמר החשוב הזה:

     

    איך לתמחר מוצר בצורה נכונה??>>

     

    מאחל המון הצלחות ולקוחות:)

    אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    אייל ברוך
    2018-06-27 10:51:08
    שלום וברכה לך אליהו יקר, כאן אייל ותודה רבה על שהכרתי אותך היום ועל הערך שאתה מספק ללקוח.
    שאלה,
    כסוכן נסיעות, אמנם עצמאי אך ללא שליטה ממשית על מחירי האתר שלנו למלונות השונים, אשמח לעצה מה יכול להיות סיסתם מבחינתי להצעה שאי אפשר לסרב לה?...
    תשובה אישית ממנהל האתר

    צהרים טובים אייל היקר:)

    בשמחה. כיף לראות אדם שני היום שיודע גם להעריך ולהודות בהודעה!

     

    ואני חייב לפרגן לך שהשאלה שלך, שאלה מתקדמת ואיכותית. רואים שאתה יודע לשאול שאלות יעילות.

     

    לשאלתך, יש המון אסטרטגיות שניתן להשתמש במקרה שלך,

    השאלה העיקרית שצריך לדעת כדי לענות לך, זה מה מודל הרווחיות בדיוק.

    כלומר: ממה בדיוק הרווח העיקרי שלך כסוכן עצמאי?

    אולי אפילו יש שירותים נוספים משלימים שלא חשבת עליהם, שיכולים להיות הרבה יותר רווחיים.

     

    וגם, מה המטרה שלך בדיוק שהלקוח יעשה?

     

    בגלל שאנחנו כרגע לא בשיחת ייעוץ שאוכל לשאול אותך שאלות, ולענות תשובה תפורה עליך!

     

    קודם אתן לך את השיטה למצוא את התשובה בעצמך,

    ואז אתן לך כמה רעיונות שאולי יכולו אולי להתאים למצב שלך:

     

    1. תברר עם לקוחות העבר והקיימים שלך, ממה היו הכי מרוצים,

    2. מה היה אפשר לשפר?

    3. תשאל אותם איזה רעיון יצירתי יש להם שיכולתה להוסיף כבונוס כדי שהיו אומרים "וואו"

    4. תחשוב איזו בעיה אתה כתייר או הלקוחות שלך ושל מתחרים חווים בנסיעות שלהם? 

     

    ועם המסקנות האלה תכין רשימת פתרונות אפשרויות לבונוס שאף אחד לו נותן.

     

    הנה כמה רעיונות יצירתיים בשביל ההשראה, תמצא משהו שמתאים לך:

    1. תציע נסיעת VIP לשדה תעופה/חזור עם שמפניה בהזמנה מעל X ₪.

    2. תציע ביטוח נסיעות על חשבונך בהזמנת טיול Y דרכך.

    3. תציע יום שלם של השכרת רכב על חשבונך. יש מדינות שזה גרושים.

    4. תציע ארוחה במסעדה ביעד שלהם על חשבונך.

     

    אם זה ישראלים, הם רוצים להרגיש שהם יצאו מורווחים ולא פראיירים חס וחלילה:)

     

    והנה עוד אסטרטגיית בונוס אחת שבה אתה מאלץ את הלקוח לרכוש. אחרת הוא מפסיד.

    איך בדיוק?

    אתה נותן מתנה לכל הלקוחות שלך למשל לרגל הקיץ:),

    יומולדת, אתר חדש, וכו.. (או שתמצא סיבה אחרת מוצדקת),

     

    המתנה יכולה להיות סכום מסויים, למשל 100 ₪ (תלוי בגודל ההזמנות והרווחיות אצלך),

    ואת המתנה אפשר לממש רק החודש, ורק בהזמנה הבאה מעל סכום 1,200 ₪ למשל.

     

    כך הלקוחות לא ירצו לפספס את המתנה.

     

    אם התשובה עזרה לך, אני שמח:)

    אם תרצה המלצה ספציפית לעסק שלך,  תוכל להזמין שיחת ייעוץ בזק בלחיצה כאן>> 

     

    מאחל לך שפע של לקוחות והצלחות:)

     

    אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    חיים שושן
    2018-06-26 22:54:23
    אני מתמודד עם השאלה מהי שיטת השיווק האולטימטיבית לעסק,
    כיום מגיעים באופן קבוע לקוחות חדשים, איך מגדילים את כמות ההגעה....
    תשובה אישית ממנהל האתר

    בוקר טוב חיים יקר:)

    כנראה בדיוק בשבילך כתבתי את המאמר החשוב הזה:)

    והבוקר שלחתי אותו לעשרות אלפי מנויים:)

    http://www.homebiz.co.il/index.php?cat=27&emt=X52X57V56V&scat=100

    תיישם את הכתוב במאמר, ועם המסקנות, תוכל לפנות אלי שוב,

    או להזמין שיחת "ייעוץ בזק" לפיתרון הבעייה שהכי תוקעת אותך בעסק:

    https://www.arend.co.il/blank-8

     

    כמו"כ, לפני שאתה מתייעץ איתי,

    חשוב שתחשב את כמות החשיפה שלך, ומאיזה ערוץ כל אחד (אם אפשר כמובן).

     

    כי יש משפט שאומר, "מה שלא מדיד, לא ניתן לשפר"!

     

    מאחל לך המון הצלחות ולקוחות:)

     

    אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    אלעד ציון
    2018-06-26 20:52:08
    שלום אליהו
    תודה רבה על הייעוץ!

    אשמח לעזרה בנושא הזה:
    אני לא סגור על הכיוון העסקי וכבר הרבה זמן מתבחבש עם עצמי מה אני עושה ואיזה שירות אני נותן ומי הלקוח האידיאלי.
    אני בוגר של כמה קורסים בשיווק באינטרנט ומסחר באינטר...
    תשובה אישית ממנהל האתר

    צהרים טובים אלעד היקר:)

    בשמחה. כיף לראות מישהו שיודע גם להודות בהודעה.

    כל הכבוד שאתה משקיע בעצמך ובידע שלך, אתה הנכס הכי יקר של עצמך! תמשיך כך!

     

    לשאלתך:

    מבין אותך לחלוטין, הייתי שם שנים רבות, אמנם כיזם,

    אבל התבחבשתי עם עצמי יותר מדי זמן, 

    עד שגיליתי את התשוקה האמיתית שלי, והיתרון הערכי והתחרותי שלי בעולם הזה. 

    ואז התחילה הפריצה האמיתית!

     

    והאמת, מאוד קשה ואתה עלול לשרוף על זה שנים רבות, לגלות את זה לבד.

    אמנם קורסים וסדנאות זה טוב נחמד ומחכים ומעשיר את הידע, ופה ושם גם אפשר להביא תוצאות,

     

    אבל בשביל הפריצה שלך,

     

    הנה ההמלצה החד משמעית שלי אליך:

    בגלל שחבל על כל יום שעובר,

    תבחר לך מנטור שכבר עבר בהצלחה את השלב שבו אתה נמצא כרגע,

    רצוי מנטור שיש לו נסיון לעזור לא רק לעצמו, אלא לעוד יזמים.

    כמובן שזה לא חייב להיות אני,

    אבל כמובן אם ממש תרצה ותחליט שזאת ההחלטה הנכונה ביותר עבורך, אני אשמח:)

    תוכל לקבל פרטים ולהגיש מועמדות לתכנית הדגל שלי כאן:)

     

    תיקח ממנו ליווי אישי וצמוד, (עדיף ברמה יומיומית) אל תתקמצן על זה!

    ואל תוותר על ליווי אישי וצמוד שייקח אותך יד ביד! לא בקבוצה! (רק אם זה בנוסף)

    מנטור שיידע לזהות את התכונות החזקות, המשאבים והחוזקות שלך!

    זאת הדרך המהירה והבטוחה ביותר לפריצה שלך, והתשואה שלה עלולה להיות ההשקעה המשתלמת ביותר!!

     

    זהו יקירי, זאת ההמלצה הכנה ביותר עבורך, כדי שלא תמשיך לבזבז את הזמן בעב(ו)דות:)

     

    אל תשכח, ש"הצלחה אוהבת מהירות"! 

     

    תצליח אלעד!

    אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    סיגל מיכאל
    2018-06-26 11:31:24
    איך אני מרחיבה את קהל הלקוחות שלי כאשר למרות הפרסומים בפייסבוק במייל בוואטסאפ ובכרטיסי ביקור פנו אלי עד כה לקוחות רק מפה לאוזן?...
    תשובה אישית ממנהל האתר

    בוקר טוב סיגל יקרה,

    כנראה בדיוק בשבילך כתבתי את המאמר החשוב הזה:)

    והבוקר שלחתי אותו לעשרות אלפי מנויים:)

    http://www.homebiz.co.il/index.php?cat=27&emt=X52X57V56V&scat=100

    תיישמי את הכתוב במאמר, ועם המסקנות, תוכלי לפנות שוב,

    או להזמין שיחת ייעוץ בזק לפיתרון הבעייה שהכי תוקעת אותך בעסק:

    https://www.arend.co.il/blank-8

     

    מאחל המון הצלחות ולקוחות:)

     

    אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    אורנה לוטן אשכנזי
    2018-06-26 07:40:48
    אני עוסקת בלווי טיפול והרצאות לגיל השלישי.
    אני מתקשה לשווק הרצאות, סדנאות והנחיית קבוצות(ואני טובה בזה)לארגונים
    ,דיור מוגן, בתי אבות, חברות גדולות, קיבוצים.
    איך משווקים לארגונים?...
    תשובה אישית ממנהל האתר

    בוקר טוב אורנה,

    המצב שלך טוב יותר מ-95% מבעלי העסקים הקטנים. ולמה זה?

    מ-2 סיבות:

    1. בניגוד לרוב בעלי העסקים שלא יודעים להגדיר מי הלקוח הפוטנציאלי שלהם,
    את יודעת להגדיר יחסית במדוייק מי קהל היעד שלך (למרות עדיין יש קצת מה ללטש, למשל: איזור מועדף עלייך, וכו..)

    2. יש לך שרות טוב. (לפחות לטעניך ש"את טובה בזה")

     

    ובגלל זה השיווק במקרה שלך הוא אחת הבעיות הפחות מסובכות שיש:)

    הייתי יכול לתת לך כל מיני שיטות מתוחכמות ויצירתיות לשיווק, אבל במקרה שלך אין טעם!

    למה? כי הקהל שלך מאוד מוגדר!

     

    אז איך במקרה שלך לשווק לארגונים שציינת?

    פשוט מאוד: תרימי טלפון למזכירות שלהם, ותציעי את מרכולתייך.

    אגב, אם את דחיינית כרונית בעניין של להציע את עצמך,

    את יכולה לתת לכל אחד כמעט לטלפן במקומך.

    תוכלי למצוא לא מעט אנשים שיישמחו לעזור לך עם זה תמורת כמה גרושים:)

    רק חשוב להסביר למזכירות את ה"תועלת" שלך לאותו ארגון.

     

    אם אומרים שזה לא מעניין אותם, תשאלי למה לא?

    אם שואלים שאלות, זה מראה על עניין, והם כבר יכווינו אותם איך להתקדם ומה לשלוח להם וכו..

    כמובן, שהתפקיד שלך זה לקחת אחריות על המעקב והמשך תהליך המכירה עד לסגירה:)

     

    לאחר שתציעי לפחות ל-10 ארגונים כאלה, יהיו לך בטח הרבה שאלות מתקדמות ו"בעיות איכותיות", שתוכלו שוב לעלות כאן,

    או לחילופין אם תעדיפי,

    תוכלי לקחת ייעוץ אסטרטגי טלפוני קצר איתי לפיתרון "בעיות מתקדמות" שייווצרו תו"כ שיווק ועשייה:)

    בקישור הזה:

    https://www.arend.co.il/blank-8

    אשמח לעדכונים:)

    מאחל לך המון הצלחות והרצאות בשפע:)

     

    אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    ויקי
    2018-06-25 21:04:51
    שלום

    אני עובדת שכירה ובמקביל מנהלת עסק פטור...

    שני העיסוקים באים מתחומים שונים זה מזה ושניהם נותנים לי סיפוק הן מבחינת העיסוק והן מבחינה כלכלית.

    מזה זמן מה אני מרגישה שאני חייבת לבחור עם איזה תחום להישאר ...
    תשובה אישית ממנהל האתר

    בוקר טוב ויקי,

    קשה לי מאוד לעזור לך באופן אישי,

    כי חסרים לי את הפרמטרים והשיקולים האישיים שלך עבור 2 התחומים.

    לכן, לפני שאני עונה כאן תשובה כללית לך ולכולם,

    הייתי מציע לך באופן אישי ייעוץ טלפוני קצר איתי בעניין,

    ואנחה אותך באופן אישי איך לבחון את השיקולים ולקבל החלטה בעצמך:)

    בקישור הזה:

    https://www.arend.co.il/blank-8

     

    עכשיו לתשובה:

    1. בעיקרון ברוב המקרים פחות חשוב במה להתמקד,

    אלא עצם הבחירה ההתמקדות והוויתור, זה מספיק כדי להתקדם משמעותית.

    עם זאת, ברור שלוותר זה לא פשוט בכלל, ולכן נעבור לסעיף 2:)

     

    2. תעשי רשימה של יתרונות וחסרונות לכל תחום. אבל לשפוך על הנייר את כולם!!

    הייתי מציע לך לנקד כל יתרון וכל חיסרון בניקוד + ו - כל יתרון וחיסרון לפי רמת החשיבות שלו,

    ואז להתחיל להשוות. ולבחור במה שהציון + גבוה יותר.

     

    לאיזה פרמטרים הייתי מתייחס הכי ברצינות?

    א. תשוקה

    ב. צורך הכרחי בשוק: למשל: פיתרון בריאותי למחלה, פיתרון להצלחה ביחסים עם בן/ת זוג, פיתרון להרוויח כסף, מוצר צריכה בסיסי שחייבים תמיד. וכו..

    ג. אפשרות להרוויח טוב ולהתפתח בהמשך.

    ד. משאבים נסיון והבנה ויכולות אישיים שלך בתחום.

     

    3. לאחר שבחרת לפי הניקוד, (זה כבר ניואנס חשוב, שימי לב ויקי) חשוב להקשיב להרגשה פנימית שלך, מיד לאחר הבחירה.

    אם את מרגישה התלהבות ושמחה, זה אומר שהבחירה נכונה.

    אם עדיין יש לך עצב וחששות, תנסי רגע לדמיין בחירה הפוכה.

    ותתבונני שוב בהרגשה שלך.

    אם את מרגישה טוב יותר, אז תבחרי במה שעושה לך טוב:)

    אבל אז חשוב להתמקד וללכת על זה בכל הכח, ולוותר על התחום השני!

    מאחל פרנסה בשפע ובחירות מוצלחות!!

     

    אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    מיי
    2018-06-25 18:38:17
    היי
    אשמח אם תוכל לעזור לי לייצר סדרת מיילים ואז למכור להם מוצר או שירות....
    תשובה אישית ממנהל האתר

    בוקר טוב מיי,

     

    בהחלט אשמח לעזור לך:)

    זה חלק ממה שאני עושה בתכניות ליווי.

    יש לך כבר מוצר או שרות שאת רוצה לשווק?

     

    בתור התחלה הייתי מציע לך להתחיל משיחת ייעוץ ראשוני קצר וממוקד לפיתרון בעיה ראשונית, שבו נכיר, נבחר אסטרטגיה,

    ושם גם נראה איזו תכנית מתאימה לך.

    הנה הקישור:

    https://www.arend.co.il/blank-8

     

    מאחל המון הצלחות:)

    אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!


    « לדף קודם   1  2  3  4  5   (...66)    לדף הבא »