צור קשר

 

 
מערכת הדיוור המובילה בישראל!
קבל במתנה אפשרות לדוור ל-500 נמענים לתקופת נסיון. לחץ על הקישור למעלה והרשם עכשיו. חינם!
סטטיסטיקת המודעה: 630 לחיצות
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » פיתוח אישי ועסקי


    דפנה
    2009-04-17 08:40:43
    שלום אני מטפלת אלטרנטיבית והייתי רוצה לדעת איך אוכל להגדיל את כמות המטופלים שלי?
    תשובות המומחים של הוםביז:
    19.04.2009 12:14
    ענה על 3 שאלות
    שלום דפנה,

    ענו קודמי כי עיקר ההשקעה צריכה להיות בשיווק עצמי.
    רבים מהמטפלים בהם נתקלתי מגלים רתיעה מנושא זה, אולם אין מנוס מלשווק את עצמך, כי אם לא, אז יכירו אותך.
    הוזכרו כבר קבוצות נטוורקינג, אתר באינטרנט, פגישות ושיתופי פעולה.
    אני מצאתי כי השתתפות בפורומים ובקהילות חברתיות/עסקיות בתחומי העיסוק והתמחות שלך עשויים לחשוף אותך לקהל גדול.

    הנה כמה טיפים מעשיים:
    א. חיפוש פורומים מתאימים:
    חפשי במנועי החיפוש פורומים אשר דנים בנושאי הטיפול שלך. אל תכנסי לפורומים בנושאים אחרים, כדי לא להצטייר כמטרידנית וכדי לא לפגוע בשמך הטוב!
    כדאי להשתמש במילות חיפוש חיוניות לנושא הטיפול שלך. מומלץ להשתמש במושגים השונים בצורתם הבסיסית ביותר, כדי שיוכלו להיות חלק ממילה גדולה יותר.
    ב. שם משתמש:
    בחרי בשם משתמש שייצג אותך. בניגוד לגולשים האנונימיים, את מעוניינת לפרסם את עצמך, ולכן כדאי לבחור בשמך האמיתי ללא גינונים מיותרים.
    ג. כרטיס משתמש:
    צרי לעצמך כרטיס משתמש בפורומים המאפשרים זאת.
    בכרטיס כתבי בקיצור את תארייך, הסמכותיך, הכשרותיך ועיסוקיך הרלבנטיים. זכרי שהכרטיס אמור לשווק אותך כמומחית בנושא מסוים ולא כגולש-חבר, ולכן כדאי להתמקד בפרטים הרלבנטיים. אל תשכחי לכלול בכרטיס קישורים לאתרים שאת שותפה להם וכמובן - לאתר הבית שלך.
    ד. חתימה:
    עצבי לעצמך חתימה קצרה עם השם וההתמחות, אשר תופיע בכל הודעה שלך. בפורומים המאפשרים כרטיס משתמש, ניתן לעצב את החתימה דרך הכרטיס, ואזי היא תופיע אוטומטית בסיום כל הודעה שלך.
    מתוך נסיוני, ייעוץ מומחה המכוון ספציפית לשואל עולה לאין ערוך על הפנייה לחומר קריאה. לכן, עליך להציג גישה אישית, אכפתית ומקצועית לשואל השאלה, כדי לעורר את אמונו ועניינו.
    ה. כותרת מזהה:
    כדי להבטיח שיבינו לאיזו הודעה מקורית מכוונת תגובתך, הציגי בכותרת את נושא ההודעה המקורית או מילים ממנה, או את שם כותב ההודעה. אל תעתיקי את כותרתו כלשונה, כי לא להיראות "רובוטית" ובלתי אישית.
    ו. מיקוד:
    השאלה מבולבלת וארוכה? נסי למקד אותה לנקודות חשובות במספר משפטים קצרים.
    ז. קיצור:
    הפורום הוא מועדון דיונים ולא אולם הרצאות.
    ח. חלוקה לפסקאות לפי נושאים:
    חלוקה לפסקאות תאפשר לגולשים סקירה מהירה של תשובתך ותגרה אותם לקרוא אותה, להבדיל ממצג של מלל רב וצפוף.
    ט. תני הכוונה ולא פתרון:
    בעצם, אינך יודעת מיהו השואל, ומה מידת האובייקטיביות בתאור המציאות שלו. לכן, אל תתני פתרון אלא הכוונה. הציעי לשואל כיצד לצפות בבעייה שלו באמצעות שאלות מנחות, והדגישי בפניו לאילו נתונים חשוב לשים לב ומאילו ניתן להתעלם.
    י. אל תפרסמי את עצמך:
    הפורום הוא מועדון דיונים ולא לוח מודעות. בפורום הנך מעמידה את מומחיותך לרשות הציבור הרחב כמסורת האינטרנט. הגולשים שירצו לפנות אליך, יוכלו להגיע דרך כרטיסך האישי או במסרים אישיים.
    יא. תני צידה לדרך:
    למרות הזהירות בתשובותיך והשאלות המנחות, דאגי שהשואל יצא ממך בהרגשה שקיבל ממך מתנה להמשך התמודדותו.
    יב. תסיים בברכה:
    סיימי את תשובתך בברכה קצרה, ודאגי שמתחתיה תבוא החתימה הקבועה אשר עיצבת.

    אני אוהבת את הייעוץ המקצועי בפורומים, כי הוא מאפשר למומחה להציע "תפריט טעימות מגוון" של מומחיותו.
    להבדיל, כל פרסום אחר מציג רק את שמו (פרסום בתשלום) או רק תחום אחד של מומחיותו (מאמר).
    זכרי, שאם כי תשובתך כוונה לשואל יחיד ומיוחד, בכל זאת, היא נחשפה לאלפי גולשי הפורום, למאות אלפי גולשי הפורטל, ולמליוני הגולשים במנועי החיפוש.

    בהצלחה,
    ענבל גלפרב
    מאמנת לסגנון אישי


    בעז חן-ציון 17.04.2009 10:46
    מאמן עסקי
    ענה על 90 שאלות
    שלום דפנה
    האם את מאמינה בעצמך שאת מטפלת טובה?
    אם כן, אפשרי בהחלט!, זה מחייב השקעה ומחוייבות ושיווק עצמי עם רעיונות יצירתיים, יוזמה והרבה עשייה הכוללת טלפונים ופגישות.
    אימנתי מטפלת אלטרנטיבית שעשתה פריצת דרך משמעותית.
    אשמח לסייע.
    בהצלחה
    בעז חן-ציון
    050-8943187

    דר. אורלי רדליך 17.04.2009 14:24
    מרצה ויועצת אישית-כלכלית
    ענה על 20 שאלות
    בתחום הטיפול המוניטין נבנה לאיטו מפה לאוזן. עם זאת, כמובן שתוכלי לשווק את עצמך בתחום. חשוב שתתחילי עם אתר תדמיתי (אם עדיין אין לך), שכן האינטרנט הוא חיוני בימינו ומהווה קרקע פוריה לעסקים. ניתן גם להצטרף לקבוצות תמיכה עסקיות שנפגשות כדי לסייע אחד לשני. זה מוביל בד"כ לשיתופי פעולה הן בשיווק הדדי והן בעסקים.