צור קשר

>>ליווי צמוד להכפלת רווחים תוך 3 חודשים>>

 

 
הכפלת רווחים לעסק
תוך 3 חודשים
לייווי צמוד על התוצאה בהתחייבות! *תחילת עבודה מותנת רק במידה ונראה שנצליח לעזור לך, אחרת לא נוכל לעבוד
סטטיסטיקת המודעה: 74 לחיצות
 

 

אליהו ארנד. ׁׁׂ(http://e.arend.co.il/) בעלים ומנהל האתר.

אני עוזר לבעלי עסקים שכבר מכניסים 20,000₪-50,000₪ בחודש, ותקועים על ההכנסה הזאת לפחות חצי שנה, להכפיל את ההכנסות שלהם ל-40,000₪-100,000₪ בחודש, על ידי ליווי אישי צמוד שלי, בהתחייבות מלאה עד לתוצאה, תוך 3 חודשים!! 

על מנת להבין האם אני מסוגל לעזור לכם, תירשמו בבקשה לשיחת אבחון בחינם של 45 דקות.

כל הפרטים כאן>>

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

וזה פוסט בפייסבוק הפרטי שלי שמסביר על הדרך, מוזמנים לעקוב להגיב, לשתף ולפנות אם רלוונטי>>

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » פרסום ויחסי ציבור


    בקי
    2007-02-16 12:44:04
    אני ובן זוגי רוצים לפתוח מכבסה באזור שיש בו לא מעט מכבסות עובדות. האם תוכל ליעץ לנו מה יכול לקדם את העסק שלנו מלבד מחיר אטרקטיבי?!
    תשובה אישית ממנהל האתר
    בקי שלום, אין לי נסיון בתחום שלכם, אבל באופן כללי אתם צריכים להגדיר את קהל היעד, אח"כ לגבש את המסר הפרסומי שלכם, להכין לוגו לעסק + סיסמא שתלווה אתכם בכל האלמנטים הפרסומיים, להגדיר תקציב פרסום ראשוני (דיוור ישיר, קד"מ, מודעה במקומון ועוד). חשוב להדגיש שעליכם לבטא את היתרון היחסי של העסק דרך המסר הפרסומי. למשל, אם החלטתם שהשירות שלכם הכי מהיר בעיר, עליכם לבטא זאת בסיסמא ובמסרים הפרסומיים לכל אורך הדרך. בהצלחה. אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    תשובות המומחים של הוםביז:
    אלי כהן 18.02.2007 14:37
    לימוד, ליווי והפקת וידאו
    ענה על 120 שאלות
    בקי שלום,
    אין לי נסיון בתחום שלכם,
    אבל באופן כללי אתם צריכים להגדיר את קהל היעד, אח"כ לגבש את המסר הפרסומי שלכם, להכין לוגו לעסק + סיסמא שתלווה אתכם בכל האלמנטים הפרסומיים, להגדיר תקציב פרסום ראשוני (דיוור ישיר, קד"מ, מודעה במקומון ועוד). חשוב להדגיש שעליכם לבטא את היתרון היחסי של העסק דרך המסר הפרסומי. למשל, אם החלטתם שהשירות שלכם הכי מהיר בעיר, עליכם לבטא זאת בסיסמא ובמסרים הפרסומיים לכל אורך הדרך.

    בהצלחה.