|
מתנה לבעלי עסקים!
|
הדו"ח המיוחד להכפלת רווחים בשיטת 5*20. מאת: אליהו ארנד.
|
לאחר ההרשמה תקבל את הדו"ח ישירות לתיבת המייל שלך
|
סטטיסטיקת המודעה: 144 לחיצות
|
| | |
|
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול... בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »
|
|
אני ובן זוגי רוצים לפתוח מכבסה באזור שיש בו לא מעט מכבסות עובדות. האם תוכל ליעץ לנו מה יכול לקדם את העסק שלנו מלבד מחיר אטרקטיבי?!
תשובה אישית ממנהל האתר
בקי שלום,
אין לי נסיון בתחום שלכם,
אבל באופן כללי אתם צריכים להגדיר את קהל היעד, אח"כ לגבש את המסר הפרסומי שלכם, להכין לוגו לעסק + סיסמא שתלווה אתכם בכל האלמנטים הפרסומיים, להגדיר תקציב פרסום ראשוני (דיוור ישיר, קד"מ, מודעה במקומון ועוד). חשוב להדגיש שעליכם לבטא את היתרון היחסי של העסק דרך המסר הפרסומי. למשל, אם החלטתם שהשירות שלכם הכי מהיר בעיר, עליכם לבטא זאת בסיסמא ובמסרים הפרסומיים לכל אורך הדרך.
בהצלחה.
אליהו ארנד - בעלים ומנהל
הוםביז
הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!
|
|
| תשובות המומחים של הוםביז: |
|
אלי כהן
18.02.2007 14:37 |
לימוד, ליווי והפקת וידאו |
ענה על 120 שאלות |
|
|
בקי שלום,
אין לי נסיון בתחום שלכם,
אבל באופן כללי אתם צריכים להגדיר את קהל היעד, אח"כ לגבש את המסר הפרסומי שלכם, להכין לוגו לעסק + סיסמא שתלווה אתכם בכל האלמנטים הפרסומיים, להגדיר תקציב פרסום ראשוני (דיוור ישיר, קד"מ, מודעה במקומון ועוד). חשוב להדגיש שעליכם לבטא את היתרון היחסי של העסק דרך המסר הפרסומי. למשל, אם החלטתם שהשירות שלכם הכי מהיר בעיר, עליכם לבטא זאת בסיסמא ובמסרים הפרסומיים לכל אורך הדרך.
בהצלחה.
|
| |
|