צור קשר

 

 
מערכת הדיוור המובילה בישראל!
קבל במתנה אפשרות לדוור ל-500 נמענים לתקופת נסיון. לחץ על הקישור למעלה והרשם עכשיו. חינם!
סטטיסטיקת המודעה: 373 לחיצות
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » פרסום ויחסי ציבור


    עדה רון
    2007-02-05 19:14:31
    אני יועצת ומעצבת בפנג שואי ואני נתקלת בבעיה איך להציג את מקצועי כך שימשוך אנשים לפנות אלי ואם יש דרך לפרסם אותי כך שהמקצוע ישמור על יחודו כדרך רוחנית ומעשית לשיפור חיי המיועץ.
    תשובה אישית ממנהל האתר
    עדה שלום, כל עסק גם קטן חייב לשווק ולפרסם את העצמו וזאת כדי להגיע למודעות של קהל היעד ולהישאר שם לאורך זמן. כדי למשוך אנשים אליך את צריכה להדגיש את היתרון היחסי שלך: זה יכול להיות הנסיון הרב שצברת, העבודות הייחודיות שעשית, ההמלצות, המחיר, השרות והיחס האישי או כל מסר שיכול לתת לך יתרון תחרותי. את צריכה לבנות את המיצוב שלך לאורך זמן בעיני קהל היעד כדי ליצור לעצמך שם טוב ולצבור מוניטין.לגבי אמצעי הפרסום, זה כבר תלוי בתקציב שלך, אבל יש אמצעים לא יקרים כמו אינטרנט, דיוור ישיר, הרצאות שלך בכנסים, חוגי בית (אל תשכחי לחלק הרבה כרטיסי ביקור) וכיו"ב. בהצלחה. אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז
    הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!

    תשובות המומחים של הוםביז:
    אלי כהן 06.02.2007 11:04
    לימוד, ליווי והפקת וידאו
    ענה על 120 שאלות
    עדה שלום,
    כל עסק גם קטן חייב לשווק ולפרסם את העצמו וזאת כדי להגיע למודעות של קהל היעד ולהישאר שם לאורך זמן. כדי למשוך אנשים אליך את צריכה להדגיש את היתרון היחסי שלך: זה יכול להיות הנסיון הרב שצברת, העבודות הייחודיות שעשית, ההמלצות, המחיר, השרות והיחס האישי או כל מסר שיכול לתת לך יתרון תחרותי. את צריכה לבנות את המיצוב שלך לאורך זמן בעיני קהל היעד כדי ליצור לעצמך שם טוב ולצבור מוניטין.לגבי אמצעי הפרסום, זה כבר תלוי בתקציב שלך, אבל יש אמצעים לא יקרים כמו אינטרנט, דיוור ישיר, הרצאות שלך בכנסים, חוגי בית (אל תשכחי לחלק הרבה כרטיסי ביקור) וכיו"ב.
    בהצלחה.