צור קשר

 

 
מערכת הדיוור המובילה בישראל!
קבל במתנה אפשרות לדוור ל-500 נמענים לתקופת נסיון. לחץ על הקישור למעלה והרשם עכשיו. חינם!
סטטיסטיקת המודעה: 653 לחיצות
 

 

אליהו ארנד - בעלים ומנהל הוםביז!

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

מנחה ויוצר התכנית:

"הנחיית בעלי עסקים להרוויח 12,000₪ נוספים ויותר בכל חודש, ב-100% אחריות!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » יעוץ עסקי


    משה דויטש
    2009-04-01 12:35:50
    יש לי עסק קטן לתכנון מערכות פיקוד ולהשבחת מכונות לתעשיה
    מה השיטה להגיע ללקוחות הפונטציאלים
    תודה,
    משה
    תשובות המומחים של הוםביז:
    06.04.2009 08:42
    ענה על 276 שאלות
    בעזרת השם

    משה היקר שלום וברכה,
    שאף על פי ששנינו במסכת סוטה (דף מח:) שדרכם של החסידים שאינם דואגים כלל את דאגת המחר, ואינם טורחים אלא לצורך מה שהם זקוקים לו לאותו יום, אבל מה שאינם זקוקים לו לאותו יום, הם בוטחים בה' שלמחרת יזמין להם דרך להשיג את לחמם ושאר צרכיהם, מכל מקום זהו דווקא לחסידים הבוטחים בה' יתברך בכל נפשם שיספק להם צרכיהם דבר יום ביומו, אבל שאר בני אדם רשאים לדאוג אף לממון שאינם זקוקים לו לאותו יום. אלא שאף שאר בני אדם מחויבים להאמין שה' יתברך הוא המספק צרכיהם, ואסור לאדם לחשוב שרק בזכות חכמתו וחריצותו הוא מצליח בעסקיו.

    לשאלתך,
    ישנם פעולות פשוטות אך מאוד מועילות על מנת להגיע ללקוחות פוטנציאלים:
    ראשית פתח דפי זהב או כל מקור מידע אחר וצור רשימה של מפעלי תעשיה שהן בגדר של לקוחות פוטנציאלים. הרשימה צריכה לכלול שם עסק, כתובת למשלוח דואר, טלפון, פקס ומייל. בנוסף, הכן דף מידע או מצגת קצרה על העסק שלך - הדף או המצגת חייבים לתת תמונה על: השרותמוצרידע שאתה מציע, יכולות, עבודות שבוצעו, והמלצות של לקוחות.לאחר מיכן התחל ליצור קשר טלפוני עם אותם לקוחות פוטנציאליים: הצג את עצמך, סכם בכל שיחה שאתה שולח חומר. לאחר מיכן שלח את החומר בדואר או בדוא"ל או בפקס, התקשר לאחר מספר ימים וודא שהתקבל והכול ברור.
    מומלץ ממליץ לבנות אתר פשוט בו תציג את החומר האינפורמטיבי שהכנת, כך שתוכל להפנות אנשים גם לאתר.
    בנוסף מומלץ ליצור בסיס נתונים, אפילו ב- Excel, שיכיל את השמות והפרטים של כל מי שאי-פעם קיבל הצעת מחיר או רכש ממך משהו, ולשלוח את החומר הפרסומי לכלל המאגר של הלקוחות מהעבר שהכנת. ניתן לפרט מבצעים חודשיים, מוצרים חדשים, ואפילו לעדכן לגבי עליית מחירים ושינוי שיטת הגבייה וכן הלאה, ובמקביל חובה להתחיל בקידום טלפוני מאסיבי. כמו כן, בקש מכל מי שאתה מכיר (מנהל הבנק, שכנים, מכרים, משפחה, לקוחות, ספקים וכו') שיחפשו עבורך לקוחות. מלקוחות מרוצים קח "סיפורי הצלחה". סיפורים שיהוו כממליצים ללקוחות עתידיים.

    משה,
    אשמח לעמוד לרשותך לכל שאלה נוספת, ובנוסף לקבל משוב - האם עצתי ענתה לשאלתך ולהתעדכן באם היא אכן הועילה.
    מאחל לך שתצליח בעזרת השם בכל מעשה ידך!

    בברכה,
    אליאסיאן אחיקם
    מייסד "יוזמה טובה" - הכוונה להצלחה ברוח היהדות
    Yozma.Tova@gmail.com



    הראל חנין 01.04.2009 14:54
    יועץ ומאמן עסקי
    ענה על 32 שאלות
    היי משה,
    אני מניח שאתה בעסק כבר זמן מה, ושאתה מכיר את השוק שלך ואת הפועלים בו.
    עקרונית, הייתי ממליץ לפנות באופן ישיר למפעלים וחברות שלהן מכונות אותן באפשרותך להשביח ולהציע את שירותיך. נכון, זה דורש תכנון: להכין את רשימת המפעלים, לאתר את איש הקשר שמטפל בנושא שלך, להפגש או לשלוח חומר עליך ועל העסק שלך. אכן עבודה קשה אך מניסיוני זו הדרך הטובה והאפקטיבית ביותר להגיע ללקוחות פוטנציאליים.
    יש כמובן אפשרויות נוספות שבהן העלות (ללקוח שבסופו של דבר תעבוד עימו) גדולה יותר, אפשרות של השתתפות בכנסים, פרסום בעיתונות מקצועית, פרסום בציבור הרחב וכו'. אפשרות זו יכולה להכניס עבודה רבה בזמן קצר, האם אתה יכול לעמוד בכך?
    עליך לשקול מה הסכום שאתה מעוניין להשקיע ולהגיע איתו לכמה שיותר לקוחות.

    אשמח לסייע גם באופן אישי,
    בהצלחה!

    הראל.

    משה בנימין 01.04.2009 17:21
    יעוץ ואימון עסקי ופרטי
    ענה על 142 שאלות
    משה שלום רב,

    ראשית, ערוך אצל הלקוחות הקיימים סקר שביעות רצון, שאל מה נשמע ואחל חג שמח תופתע מאד לשמוע:
    "תודה שציצלצלת/ביקרת בהזדמנות זו,אני צריך...."

    על מנת להרחיב חוג לקוחות,יש להגדיר תחילה:
    מיהם הלקוחות הפוטנציאליים שלך ובהמשך נראה איך מגיעים אליהם.

    ספר איך מתקדם.
    בברכה,
    משה בנימין


    02.04.2009 00:07
    ענה על 25 שאלות
    פרסום בדפי זהב
    הקמת אתר אינטרנט
    קידום האתר
    רשתות חברתיות
    חבר מביא חבר
    שרות טוב מביא לקוחות

    כהן רונן-מרטין 01.04.2009 20:51
    ניהול כלכלת המשפחה
    ענה על 268 שאלות
    למשה שלום
    הדברים החשובים בחשיפה לקהל-יעד חדש הם:
    1. אתה מסוגל להגדיר את היתרון היחסי שלך בשוק וגם להוכיח אותו כמו:שירות-מהיר,בלעדיות על מוצר/טכנולוגיה מסוימים, נסיון עודף בתחום כלשהו, מחירים נוחים...
    והכל דרך עיני-הלקוח: הוא אמור להתלהב ממך, לא אתה מעצמך.
    2. אתה מסוגל להגדיר את קהל-היעד במדויק: מפעלים שיש בהם מערכות-הזרקה פלסטית, מערכות-שקילה מדויקת ומהירה, רובוטיקה, בקרה פוטו-אלקטרית, מערכות-חליבה, מערכות-אריזה וכד'.
    3. אתה מסוגל לחבר חומר-הסברה על השירות והמוצר
    הקיימים ועל יתרונותיך היחסיים בשוק.
    עתה, כשאתה יודע למי אתה פונה, עם איזה חומר פרסומי אתה פונה ומה אתה מציע - הכל יותר קל:
    א - דרך חברים בתעשיה, סיכוי גבוה.
    ב - דרך מנהלי-רכש במפעלי-תעשיה.
    ג - דרך ירחונים מקצועיים.
    בשלב התעניינות עליך להוכיח ישימות: לקוחות מרוצים, היכולים לפרט את מהות-הפתרון, שנתת או מודל-הנדסי של פתרון כדי להציג ללקוח פוטנציאלי בשלב ה- short-list
    בהצלחה


    עדי פלאוט 29.04.2009 23:45
    יועץ עסקי פרטי
    ענה על 449 שאלות
    משה שלום,
    שאלת מיליון הדולר. הפעולה הראשונה שאתה צריך לבצע היא פשוט וגם קלה (אם כי דורשת זמן, תשומת לב והתמדה). חפש את הלקוחות הפוטנציאלים שלך, מצא את נתוני התקשורת שלהם, צור איתם קשר (הכי טוב בטלפון אבל אפשר גם בכתב )במיל, פקס או דואר), ספר על עצמך ועל מוצריךיכולותך והתחל למכור להם.
    בהצלחה,
    www/expertinfo.co.il
    עדי