צור קשר

>>ליווי צמוד להכפלת רווחים תוך 3 חודשים>>

 

 
הכפלת רווחים לעסק
תוך 3 חודשים
לייווי צמוד על התוצאה בהתחייבות! *תחילת עבודה מותנת רק במידה ונראה שנצליח לעזור לך, אחרת לא נוכל לעבוד
סטטיסטיקת המודעה: 74 לחיצות
 

 

אליהו ארנד. ׁׁׂ(http://e.arend.co.il/) בעלים ומנהל האתר.

אני עוזר לבעלי עסקים שכבר מכניסים 20,000₪-50,000₪ בחודש, ותקועים על ההכנסה הזאת לפחות חצי שנה, להכפיל את ההכנסות שלהם ל-40,000₪-100,000₪ בחודש, על ידי ליווי אישי צמוד שלי, בהתחייבות מלאה עד לתוצאה, תוך 3 חודשים!! 

על מנת להבין האם אני מסוגל לעזור לכם, תירשמו בבקשה לשיחת אבחון בחינם של 45 דקות.

כל הפרטים כאן>>

אליהו ארנד יועץ עסקי להכפלת רווחיות העסק והבעלים של אתר הוםביז

וזה פוסט בפייסבוק הפרטי שלי שמסביר על הדרך, מוזמנים לעקוב להגיב, לשתף ולפנות אם רלוונטי>>

 
כל מה שרצית לדעת על העסקים ולא היה לך את מי לשאול...
בדיוק בשביל זה הבאנו צוות יועצים, מומחים בתחומם, שישמחו לענות על כל שאלה שלך!
הצטרף בתור מומחה »

שאלות למומחים » עסקים באינטרנט


    מוטי כלפה
    2010-07-28 11:26:04
    בס"ד
    הקמתי לאחרונה אתר להכנת נערים לבר מצווה:
    http://www.kalfa.biz - ואני מבקש עצות ורעיונות לאיתור לקוחות פוטנציאליים באינטרנט על מנת להגדיל התנועה באתר.
    תודה מראש,

    תשובות המומחים של הוםביז:
    זהר עמיהוד 28.07.2010 22:28
    שיווק באינטרנט
    ענה על 59 שאלות
    שלום מוטי,
    אכן הבעיה באינטרנט היא להביא תנועה לאתר שלך. ברור לך שאין לי רשימה מוכנה מראש של אתרים בהם מסתובבים הלקוחות שלך. אני גם לא יודע מי הם? היכן הם בארץ ומה השירותים שאתה מציע להם? יותר מכך, אני לא יודע אפילו האם הלקוחות שלך גולשים באינטרנט.
    אמנם האתר עוסק בנערים לקראת בר מצווה. האם הם דתיים? מסורתיים? עולים חדשים? דוברי רוסית? ויש עוד המון שאלות שצריך לשאול כדי לדעת היכן למצוא אותם באינטרנט, אם הם שם.
    שאלה נוספת שעליך לשאול היא האם האתר מיועד לנערים או להוריהם? כי אז יש הבדל גדול באופן הפנייה וגם בסיבה שהם הגיעו אליך לאתר. הנער הגיע כי הוא בטח מחפש קיצור דרך (למשל נאום בר מצווה מוכן) והאב הגיע כי הוא מעוניין להעביר לבנו חלק מהמסורת/מורשת.
    זהו! עשיתי לך כאב ראש אחד גדול, שאלתי ולא נתתי לך תשובה, אבל ככה צריך לחפש אחר התשובות.
    אהה ועוד נקודה, למה הם פנו אליך? מהו הצורך? מהו הכאב? לאיזו בעיה הם מחפשים פתרון. תדע את זה ותדע היכן למצוא אותם.
    זהר עמיהוד
    קידום אתרים, שיווק ופרסום באינטרנט